طراحی کاتالوگ و گرافیک آموس

آموس فعالیت خود را از سال 1389 در زمینه ی طراحی وب سایت آغاز کرد. تعدد مشتریان و نیاز های آن ها ما را بر آن داشت تا بخش آموس گرافیک را در سال 1392 اضافه کنیم تا بتوانیم نیاز های مشتریان را در ابعاد گرافیک برطرف نماییم. در آموس گرافیک تیم ایده پردازی به همراه تیم اجرایی در کنار هم مشغول به کار هستند که این امر موجب تخصصی شدن هر کدام از بخش ها گردیده است.

 

خدمات آموس گرافیک

ما در آموس همواره سعی بر این داریم تا مشتریان پس از دریافت سفارش خود علاوه بر حس رضایت از محصول دریافتی ، از این که آموس را برگزیده اند احساس رضایت کنند و ما را به دوستان خود پیشنهاد کنند. مشتریان ما کسانی هستند که همواره کیفیت را برای ادامه ی مسیر خود امری اجتناب ناپذیر می دانند. ما نیز در آموس سعی داشته ایم تا بتوانیم از جدید ترین متد های طراحی و سبک های متفاوت طراحی این نیاز مشتریان را به نحو احسن پاسخ دهیم.

کیفیت امریست که در تک تک بنیاد های یک مجموعه باید متجلی باشد. از تاریخ قرارداد ها تا ثبت سفارش و اجرای پروسه ی طراحی این کیفیت است که حس رضایت مشتریان ما را بیش از پیش بر می انگیزد. در آموس پس از دریافت سفارش خود می توانید همواره با ما در تماس باشید و ما همواره پشتیبان شما خواهیم بود.